Jan 20, 2013

First after the end


Bismillahirrahmanirrahim...
salam buat semua. 

mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa aku buat blog baru. eh salah, tak ramai yang tau pun aku dah pernah ada blog sebelum ni. setelah melihat blog lamaku yang comel lagi menawan tu telah dianaktririkan dan di'palau'kan sejak aku tiba di bumi Mesir ni, akhirnya aku buat keputusan untuk publish new blog. insyaallah, aku cuba mewujudkan satu suasana baru berbekalkan semangat baru lagi jitu. 

alhamdulillah...sudah lebih 3 bulan aku di sini. banyak perkara yang aku belajar dan sedang belajar. bukan mudah bergelar pelajar Medic ni sebenarnya. oke, yang tu semua orang pun tahu. tapi kebanyakan orang suka meletakkan medical student as brilliant student which I thought it isn't totally true. well, I'm not as brilliant as people said. I came here only with some sort of spirit, determination and prays from others. 

at first before I came here, I'd imagined many things. things that couldn't be shared or talked about. but once I came here, thank to Allah, He helped me a lot to adapt with the new atmosphere here. I couldn't do this without him. that's for sure.

oke, tiba-tiba tercakap slang omputih pulak. >.<

sebenarnya tak tahu nak tulis apa. sekarang masih dalam minggu exam. 1 paper to go before 'enjoying' this winter break. ahah. go go Anat~


*p/s: blog lama terpaksa dihentikan pekerjaannya buat sementara waktu. anything would be here from today. insyaallah ^___^ btw, in case you are curious why i put 'thromboxane26' as my address, is because I have no idea la nak bagi nama apa kat blog ni. siapa ada cadangan boleh la share dan usulkan. syukran.

oke bye, wassalam..

2 comments: